نه ... مشکلی با مجیدی ندارم

نه ... مشکلی با مجیدی ندارم




 

 


نه ... مشکلی با مجیدی ندارم


تاریخ : شنبه ،
24 تیر 1391

مهاجم استقلال تاکيد کرد که هيچ مشکلي با فرهاد مجيدي ندارد.


سياوش اکبرپور در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال و همچنين اردوي ترکيه گفت: اردوي خوبي را پشت سر گذاشتيم و خوشحالي ما بيشتر به خاطر اين است که در اين اردو زياد مصدوم نداديم.

به گزارش فارس ،وي در پاسخ به اين سؤال که آيا 3 ديدار تدارکاتي در حد نام استقلال بود يا خير گفت: از نظر دوستان شايد پيکان هم در حد آنها نبود. شايد حريف کامروني زيادي قوي نبود اما تيم ترکيه‌اي تازه به ليگ برتر صعود کرده و جزو تيم‌هاي اصلي اين کشور محسوب مي‌شد.

اکبرپور در واکنش به اصرار خبرنگاري مبني بر اينکه آيا آن تيم کامروني که استقلال به مصاف‌اش رفت فوتباليست بودند گفت: من بازارياب نبودم که بدانم آنها چه کار مي‌کردند و فوتباليست بودند يا نه اما در مجموع از هر 3 بازي دوستانه به اهداف تاکتيکي خود دست پيدا کرديم.

وي در خصوص بازگشت جباري و جانواريو به استقلال گفت: از روز اول گفتم که تيم خوبي بستيم و حالا با آمدن اين دو نفر روند‌مان بهتر خواهد شد. 60 درصد تيم سال 85 که قهرمان شد در اين تيم حضور دارند و امروز هم دور هم جمع شده‌ايم که استقلال را هم قهرمان ليگ و هم قهرمان آسيا کنيم.

اکبرپور درباره شايعاتي که پيرامون بازگشت فرهاد مجيدي به گوش مي‌رسد و اينکه اين بازيکن با مجيدي مشکل دارد يا خير گفت: مشکلي با مجيدي ندارم و اين حرف‌هايي که گفته مي‌شود فقط در روزنامه‌ها انعکاس پيدا مي‌کند. باشگاه استقلال نه مال من است و نه فرهاد مجيدي و متعلق به مردم است و آنها بايد تصميم بگيرند چه بازيکناني در ترکيب تيم‌شان به ميدان بروند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل